vineri, 27 ianuarie 2012

Tort Helena


Blat:
- 8 oua
- 8 linguri zahar
- 8 linguri faina
- 1 praf de copt
Batem bine albusurile cu zaharul, paoi adaugam galbenusurile pe rand si mixam bine, dupa care la sfarsit punem praful de copt amestecat cu faina si omogenizam cu mixerul. Punem toata compozitia intr-o tava cu inel detasabil, pe care am uns-o sau am pus hartie cerata. Dam la cuptor 35 minute. Facem testul cu scobitoarea.
Crema:
- 1 plic gelatina granulata
- 300 g frisca lichida
- capsuni aspectoase
Se pune gelatina granulata la umflat, apoi o topim putin deasupra focului dupa care turnam gelatina topita in frisca batuta si mixam putin, 10 secunde.
Ungem putin blatul cu gem de capsuni si apoi punem jumatate din compozita de frisca batuta, asezam capsunile, le apasam in crema, dupa care punem ce a mai ramas din crema peste capsuni si nivelam si ne pragatim sa ornam tortul.







Ornam tortul cu frisca batuta bine. Acum depinde de fiacare cum ajunge sa niveleze si sa-l decoreze, dupa imaginatia fiecaruia. Am folosit bilute argintii de decor comestibile. Trandafirii sunt facuti din pasta de lapte praf, de mine si sunt comestibili. Trandafiri i-am pictat deasupra cu culoarea mov. Frunzele alaturi le-am facut din frisca.


2 comentarii:

Poti scrie aici!