marți, 1 decembrie 2009

Rulada de porc cu varza rosie

Ingrediente:
- 1 kg pulpa de porc - bucata intreaga
- 1/2 varza rosie
- 150 ml ulei
- 2 linguri orez
- sare, piper
Cum procedam:
Curatati carnea de pielite si tendoane, scurgeti-o de apa. Taiati astfel incat sa obtineti o "foaie" de carne cu grosimea de cca 1cm. Bateti carnea cu ciocanul de snitele pentru a se fragezi si a se mai subtia, apoi presarati-o cu sare si piper. Tocati marunt varza, frecati-o cu sare, dupa care caliti-o in 50 ml ulei, timp de 15 minute, la  foc mic. Adaugati sarea, piperul dupa gust si luati tigaia de pe foc.
Fierbeti orezul in apa cu sare  10 minute. Amestecati orezul  fiert cu varza calita si intindeti amwestecul pe foaia de carne. Rulati carnea si prindeti-o cu scobitori sau legati-o cu ata alimentara. Eu am prins-o cu bete lungi:)). Puneti rulada astfel formata intr-o tava  pe hartia de copt.Ungeti-o cu ulei, presarati-o cu sare piepei si puneti tava in cuptorul incins. Coaceti rulada la foc incins 60 minute pana se rumeneste bine pe deasupra. Lasati sa se raceasca  15 minute dupa care o taiem felii.
Carnea pregatita de batut:
Am babtut-o:


Varza am tras-o prin razatoare:))


Am calit-o in cratita:

Orezul era fierbinte:

Am pus compozitia pe carne:


Am rulat:


Prins cu bete:


Gata facuta:

 

Felii:

 


2 comentarii:

Poti scrie aici!