joi, 22 aprilie 2010

Gogosi extra


Avem nevoie de:
- 3 oua intregi
- 120 g zahar
- 1 plic vanilie
- 1 plic drojdie uscata
-75 g margarina
- sare
- 650 g faina
- 200 ml lapte caldut
In cazul in care faceti la masina de paine:
-adaugati intai laptele, margarina topita (la micro) calduta, nu fierbinte, apoi vanilia, ouale, zaharul, drojdia uscata, faina si sarea la sfarsit. Inchideti cuva si puneti la framantat si dospit.
In cazul in care faceti aluatul manual:
-folositi drojdie proaspata in cazul asta pe are o puneti la dospit in putin lapte caldut in care am pus si 2 lingurie cu zahar.
-amestecati ingredientele de mai sus si framantati aluatul pana se va desprinde de degete
-puneti aluatul la crecut 1 h la loc cald.
Eu ma purces aluatul cu masina de paine de data asta.
Dupa ce aluatul crescut il scoateti din vas, il intindeti mai gros, decupati cu-un pahar roti/cercuri , pe care apoi le mai lasati la dospit pe masa de lucru, vreo 10 minute. Pe masa de lucru lucram doar cu ulei si nu cu altceva!
Le prajiti in uleiul bine incins avand grija sa nu e arda...sa nu se inchida foarte tare la culoare! Mama mea le face asa...si aseara (acum ca sunt acasa) am notat reteta prin telefon!
Mi-a fost teama dar acum sun hapyyy...ca mi-au iesit farte bine si foarte gustosi!
Incercati-le!














4 comentarii:

  1. Bravo tie!Si la cat mai multe gogosi...!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foartet frunosi ti-au iesit ;0
    SI YUMYYYY

    RăspundețiȘtergere
  3. tocmai am terminat de facut gogosile astea minunate! sunt super bune, eu le servesc cu dulceata de fructe de padure. multumesc pentru retete!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!