duminică, 30 martie 2008

Placinta cu fructe










Ingrediente:
Pentru aluat:
-300 g faina
-1 plic praf de copt
-300 g zahar pudra
-3 oua
-125 g unt moale sau marg
Pentru crema:
-500 g branza dulce de vaci
-1 plic zahar vanilat
-50 g zahar pudra
-2 plicuri gelatina granule
-200 ml apa rece
Pentru ornat:
-600 g fructe asortate din compot
-1 plic de Tort Gelee transparent
-250 ml lichid sau zeama din compot
Tort jeleul transparent se prepara in 250 ml lichid (zeama din compot) amestecat cu 2 linguri zahar,conform instructiunilor de pe plic
Nota:
-nu am pus iaurt in aluat
-am pus in branza 3 linguri smantana
-nu am pus vanilie in aluat-in aluat am pus doar 250 g zahar pudra

2 comentarii:

  1. Mmmm...Cred ca a iesit tare buna.
    Vero, ce dimensiue are tava ta? Poate o incerc si eu dar o fac in forma rotunda ca nu am patrata cu pereti rabatabili.

    RăspundețiȘtergere
  2. tava mea are dimensiune 24/30.

    multumesc

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!