miercuri, 10 octombrie 2007

Flori diverse
































5 comentarii:

  1. Draga Veronica toate felcitarile pentru trandafirii din fondant.Sunt de meserie cofetar....bine sa nu imi ei in nume de rau intrebarea mea.Ce fel de lapte praf folosesti la trandafiri??? Deoarece eu intanpin mari greutati deoarece nu mai gasesc lapte praf fara adaus de zahar si nu -mi reusesc. Te rog din suflet spune-mi si mie .Sper sa gasesc si eu in judetul meu....Bacau.Astept cu nerabdare ca se apropie sarbatorile si trebuie sa ma aprovizionez din timp.Multumesc si abia astept . Rodica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna drag,
    imi cer scuze de intarziere...dar dupa cum ai vazut am postat cum s eface pasta de lapte rpaf si am pus acolo tot ce folosesc eu.

    Veronica

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciao! Sunt Sorina. Am ajuns pe blogul tau urmarind situl parinti.com.
    Ceva deosebit. Fara cuvinte. Aici nu se mai poate vorbi de bucatarie, nu. Asta e deja arta.
    Intr-adevar se vede ca iti place ceea ce faci. O faci ca meserie sau e un hobby f dezvoltat?
    Oricum ar fi: felicitari!
    Te salut! Sorina

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorin, pentru mine etse un hobby!
    Multumesc de aprecieri!


    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. E incredibil ce poti sa faci!De trei zile tot intru aici,pentru ca in curand e ziua mea si vreau sa fac si eu niste trandafiri ca ai tai!
    Sincer,nu cred ca o sa reusesc!
    Felicitari! Ai maini de aur!
    Te pupa Maya din Israel!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!