vineri, 18 aprilie 2008

Trandafiri din buttercream (crema de unt)

Reteta:

-6 linguri zahar pudra de calitate
-1 pachet de margarina rama/unt gras
-esente, diferite arome:rom,vanilie,migdale, lamaie, etc
-Se lasa sa steie putin margarina la temp. camere,cam 2 ore, apoi se freaca cu mixerul,cu cele 6 lg de zahar,cam 5 minute. Se adauga aromele.
Ne trebuie un cui special (de la wilton) hartite cerata,pe care o punem sub trandafir (o lipim cu putina crema sa nu alunece),varf special de trandafir si saculetul (punga). Dupa ce facem trandafirii, pe rand ii punem pe o tava, si ii dam la frigider sa se intareasa, apoi intariti ii punem pe tort.
Alta varianta este aceea (nu ne mai rebuie hartie cerata) ca ii luam cu o foarfeca speciala wilton de pe cui si ii punem direct pe tort. Eu folosesc prima varianta cea cu hartia.
Eu folosesc din varfuri nr. 104 si 406 (care nu este in poza)
Metoda wilton de facut trandafiri este AICI
Metoda de facut trandafiri: AICI

O demonstratie practica(fara hartiuta dedesubt) AICI

Inca o demostratie AICI










4 comentarii:

  1. Buna ziua. as dori sa stiu daca ustensilele dumneavoastra sunt luate de la wilton pentru ca aceasta firma este in alta tara.Daca ati comandat de acolo imi puteti spune cat va costat livrarea? va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. produsele wilton se gasesc si la noi in Romania, la Sovata. pe site puteti comanda aici www.bbsuperimport.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. si la Zalau au reprezentanta,mi-am luat cateva geluri colorate negru rosu si galben,foarte bine ti-au iesit trandafirii

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!