joi, 31 decembrie 2009

Tort festiv cu alune





Am facut acest tort pentru Craciun. Este un tort foarte usor si sigur o sa va placa!
Reteta am scanat-o dintr-o revista.

Asa arata tortul la final:

Reteta:

Am scanat pentru ca doar asa am putut. Intai aveti prima etapa de pregatire, apoi restul....


Celelalte etape. Fa clik pe imagine si ea se va mari:


Acum urmeaza etapele mele din timpul pregatirii:
Facem blatul




Blatul copt:

La crema diplomat am facut modificari. Am facut crema asa: din 5 galbenusuri cu 150 g faina si 1 budinca de vanilie se mixeaza 1 minut dupa care se pune pe foc si se amesteca pana se ingorasa. Se pune apoi gelatina la inmoiat 10 minute in apa rece. Dupa ce s-a umflat gelatina se incorporeaza in crema calda. Se bate frisca apoi se amesteca frisca cu crema
In imagine punem crema deasupra blatului care se afla intr-o tava cu inel detasabil si lasam asa la frigider pana a doua zi.


Alunele le prajim inainte apoi le macinam:

Am facut pe margine un model:

Apoi am indreptat putin sa fac loc alunelor macinate:




Am pus in sfarsit acele alune:


Am facut rozetele din frisca sus in care am pus pe fiecare o aluna, am pudrat c-asa am vrut eu, cu zahar pudra:


Inca o poza:


si ultima:))


2 comentarii:

Poti scrie aici!