luni, 29 noiembrie 2010

Cum invelim sarmaua?

Este un subiect delicat si sunt foarte multe metode de-a inveli saramaua. Vreau sa va arat una din metodele mele. Mai multe discutii vedeti AICI
Am facut ceva imagini de cum face compozitia pentru sarmale si cum invelim sarmaua!


Eu le fac folosind metoda de mai jos explicata.
La compozitie la fel, fiecare face cum doreste si pune ce doreste dar eu o fac dupa cum vedeti mai jos.
- in imaginea de mai jos vedeti: carne tocata amestec, marar proaspat, costita cruda afumata:

- 2 capațâne de varza murata
sunt multi care fac cu varza cruda. Eu n-am facut niciodata cu asemenea varza si nu stiu cum se comporta. Daca cineva stie sa ne arate!
-aici e vorba de vreo de sarmale medii, deci nici mici si nici foarte mari! Voi le puteti face micuscule sau cum doriti d-voastra.
- carnea tocata scoasa din din caserole:

- calim 3 cepe pana luceste ceapa:
 

- punem ceapa calita peste carne:
 

 punem sarea:

 - punem 1 lingura de boia dulce rosie:
                                                          
                                                                  - punem orez

- putina vegeta:
 

-marar tocat:
 

- omogenizam tot cu mana:
 

-iaca prima varza...ce facem cu ea?

- rupem frunzele una cate una:

- taiem mijlocul:

 frunza impartita:


 - punem putina carne, acum nu stiu sa estimez cat, ca n-am cantarit...:

- indoim partea din stg:

- incepem si invelim, cum se vede:

- aranjam sarmaua, invelim pana la capat:

- apoi o strangem bine in palma, si la capat indesam varza inauntru:



Si gata:

2 comentarii:

  1. Vero....Cumperi cumva revista Secretele bucatariei ? Vezi ca in nr. din noiembrie este un secret....Degeaba ai explicat si aratat tu atit de frumos cum se fac sarmalele... ei au un secret: se leaga cu sfoara ( de cinepa !) ! Doamne fereste! Cum nu le e rusine sa iasa cu asa ceva pe piata ??????E foarte frumos si interesant blogul tau, felicitari! Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!