miercuri, 1 octombrie 2008

Ridichea neagra


Ridichea neagra este buna pentru eliminarea pietrelor la fiere. De asemenea este foarte buna pentru tusea convulsiva,si in general pentru tot sistemul imunitar. Acum prea multe informatii nu scriu aici ca nu vreau sa copiez de pe net.
Am facut si eu acest sirop, pot sa-i zic asa, mai corect spus este ca o apa.
Acest sirop se poate bea ori de cate ori tusim, avem gatul iritat sau chiar preventiv. Eu mi-am tratat gatul cu asa ceva si functioneaza. Merge si la copii.  Nu are contraindicatii si merge pentru orice varsta:)).
Incercati si veti vedea rezultatul!
Aici am folosit 2 ridichi mici, am pus un strat de ridichi felii,in strat cu zahar si tot asa!
Lasam la macerat de seara pana dimineata, timp in cera se va face o zeama:)) pe care o colectam intr-un borcanel si bem la nevoie.






Mai exista si alta varianta:
-taiem ridichile in jumate, le scobim,le umplem cu miere si lasam sa steie de seara pana dimineata. Mierea se va transforma in apa pe care apoi  o vom bea.:))



Un comentariu:

Poti scrie aici!