marți, 13 aprilie 2010

Drob de miel

Ingrediente:
- maruntaie dintr-un miel
-3 legaturi de ceapa verde
-1 legatura marar
-sare, piper
-5 catei usturoi
-2 legaturi patrunjel verde
-6 oua
-3 felii franzela inmoiata
-pesmet si ulei pentru tapetat tava
-2 cartofi cruzi
- 3 oua fierte pentru umplutura
Cum procedam:

-spalam toate legumele, le curatam apoi le dam prin masina de tocat
-la el procedam cu carnea:o spalam si o trecem prin masina de tocat
-punem condimentele si toate ingredientele pe rand in afara de oua
-batem albusurile bine de tot apoi incorporam galbensurile si amestecam cu toata compozitia la sfarsit
-ungem o tava cu o tapetam cu pesmet dupa care turnam compozia de drob
-dam la cuptor la foc moale 45 minute
Imagini din timpul prepararii:



 

Un comentariu:

  1. Buna Veronica! ai un blog pe care il urmaresc si-l apreciez de mult timp.Acum 3 luni mi-am facut curajul si timpul necesar sa-mi creez si eu un blog si am primit premii frumoase, pe care trebuie sa le ofer si eu mai departe.Pe lista mea te afli si tu. Deci, te astept sa ridici acele premii minunate. O zi cat mai insorita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!