duminică, 3 ianuarie 2010

Salata de conopida

Am facut de revelion aceasta salata care mie imi place foarte mult!

Avem nevoie de:


- 1 conopida

- sare,piper

- maioneza

-3 catei usturoi

Cum facem:

- fierbem conopida in apa cu sare pana intra furculita in ea. Asa facem testul

- ne facem maioneza intre timp. Maioneza si-o face fiecare dupa cum doreste, o cumpara sau o face acasa, e vorba de 4 linguri maioneza la o conopida medie, deci, nu mare.

- zdrobim conopida cu furculita. E deajuns asa, nu trebuie s-o zdrobim cu mixerul.

- adaugam sare si piper dupa gust

- adaugam usturoiul dupa gust. Fara usturoi nu este gustoasa!
 








5 comentarii:

  1. La multi ani si un an nou minunat iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. Vero... mie imi place conopida fosrte mult... multumesc de reteta... nu am mai auzit pana acum de salata aceasta...

    RăspundețiȘtergere
  3. un premiu - leapsa te asteapta pe pagina mea

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noua ne place salata de conopida. Eu pun si niste smantana si iese si mai cremoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pt. reteta.Cred ca faci mancaruri gustoase. De aratat arata fff. bine!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!