duminică, 27 aprilie 2008

Napolitan umplut


reteta:
Dati dublu clik pe poza si se va mari ca sa vedeti reteta.


Reteta am luat-o de pe hartiuta de la napolitane.
Am facut dupa capul meu ca asa credeam ca e bine si a fost foarte bine! am lasat crema la racit bine de tot dupa care am amestecat-o cu un cub rama lasat si el inainte sa ajunga la temperatura camerei. Deci am pus in margarina cate un pic din crema maro pana am terminat crema maro. Rama nu trebuie frecata inainte ca untul ca nu are apa. Se lucreaza foarte bine cu rama, eu foarte des o folosesc, nu e gretoasa. Am facut totul cu blenderul. Pacat c-am uitat sa pozez. Inauntru am bagat si o esenta de rom.
Crema asta se poate folosi la orice fel de prajitura. E ca si crema de dobos, foarte gustoasa si nu e deloc gretoasa. Garantat va spun asta!
Am intins pe rand crema pe foi. Acuma fiecare pune pe cate foi vrea. eu am avut pachet din acela mai mic si foi mult. Evident ca nu le-am facut pe toate si cate vedeti in imagine.A fost destul de inalt zic eu. La celalalt pachet zic eu,pachetul cel lung,puteti pune toate foile de napolitan ca nu sunt asa de multe.
Am bagat totul la frigider peste noapte. am pus ceva oala (greutate deasupra) si dimineata a fost totul super. S-a taiat frumos!Crema v-o impartiti voi in functie de foi!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti scrie aici!