marți, 20 ianuarie 2009

Prajitura Ana

Asa imi veni, Ana....asa ramane!
RETETA IMI APARTINE!

Blatul:

-6 oua
-6 linguri zahar
-1 plic creme ole
Se bat albusurile bat apoi se adauga zaharul dupa care se aduaga pe rand cate un galbenus pana le terminam. La sfarsit punem plicul de cioco, creme ole si mai amestecam cu mixerul 15 secunde.Se coace in cuptorul preincalzit 25 minute.

Crema:
Am facut crema pas cu pas AICI


Avem nevoie de:

-2 ciocolati de 100 g amarui
-300 ml frisca lichida
-inca 300 ml de frisca lichida (la sfarsit)

Cum facem:

Se rupe ciocolata in frisca si se pune pe foc, apoi se amesteca pana se topeste toata ciocolata. Se da la rece, la frigider (minim 3 ore) la altii 24 ore sau mai putin. Ea trebuie sa se intareasca la frigider
Se baga mixerul in ea si se amesteca turnand treptat cealalta parte de frisca, adica 300 ml, pe rand. Deci turnam frisca putin, amestecam cu mixerul si tot asa pana terminam toata compozitia de 300 ml de frisca.
Hai ca nu e greu!
Peste blatul racit se pune spuma asta ganache apoi pune o glazura de ciocolata de care vreti voi, eu am folosit una dr. otker la rece.
Deasupra am pus ciocolata speciala de prajituri alba bucatele.







                               Am mai facut prajitura asta de multe ori


SI

Sub forma mai festiva cu trandafiri facuti tot din aceeasi crema:

13 comentarii:

  1. La noi se praznuieste Sf Mucenita Ana, azi...poate de aia ai numit-o asa :)

    arata bine ,cred ca e super gustoasa, din pacate eu nu pot sa fac dulciuri deocamdata |:

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua.Urmaresc de ceva vreme blogul tau si sunt uimita de ce-ti iese din manute.Felicitarile mele!
    Prajitura Ana si cea de branza sunt si ele la inaltime....am sa incerc sa o fac si eu Prajitura Ana,asta ca tot ma cheama asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa,am uitat sa intreb,Care este crema ole si cu ce poate fi inlocuita in cazul in care nu o am la indemana?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna prajitura si nici nu e greu de facut.
    Revin mereu cu mult drag pe blogul tau, asa ca iti ofer ultimele trei premii primite recent.

    RăspundețiȘtergere
  5. Creme Ole se poate inlocui cu ceva desert care se face la rece.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pt raspuns.... crema la rece ,ceva gen sarlota??

    RăspundețiȘtergere
  7. Oau...faci niste prajituri si niste torturi....ai telent cu carul (nu ca nu ti-ar mai fi spus si altii treaba asta).
    Sunt foarte foarte frumoase torturile pe care le faci...felicitari!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Iona, multumesc cu intarziere si multumesc tuturor celora care ma citesc!
    Cat traim invatam!

    RăspundețiȘtergere
  9. Veronica,

    As vrea sa incerc reteta de Prajitura Ana. Eu locuiesc in America si nu gasesc Creme Ole aici. Cu ce o pot inlocui? Plicul de care vorbesti are si faina in el ca nu am vazut faina in reteta de blat?

    Multumesc

    Oana

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu ce sa zic, cu ce s-o inlocuiesti. Sigur este ceva crema de cioco la voi in plic care se prepara la rece doar cu lapte sau apa!
    Blatul nu are faina, e bine asa cum e in reteta!
    Se adauga acest plic care tine locul fainei. Blatul se coace si ramane asa de parca ar fi insiropat dar nu e.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte bine arata,felicitari,simplu de facut,crema face tot meciul!!:)))

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!