miercuri, 30 ianuarie 2008

Tort de ciocolata

Am copt 2 blaturi si le-am taiat in 2. Blatul este facut fiecare din 6 oua, 6 lg zahar, 2 linguri ulei, 2 linguri apa,2 linguri amidon, 6 linguri faina, 1 praf de copt,2 linguri cacao.
Am facut un sirop din esenta de alune si le-am insiropat inainte de a pune crema pe blat.
Crema am facut-o din 6 oua intregi amestecate cu 250 g zahar, 3 linguri faina,400 ml lapte. Cand crema s-a racit am amestecat cu un cub rama si am incorporat 1 cutie de nutella.
La decor am folosit glazura din ciocolata primola, 200 ml de votca si 300 ml lapte.
Trandafirii si restul decorului sunt facuti din unt frecat cu zahar + 2 esente de rom














4 comentarii:

  1. multumesc totoro si ginette!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai putea te rog sa pui si reteta tortului cu crema cappuccino?
    Poza arata superb,dar m-ar interesa in mod deosebit cum faci crema cappuccino!
    Multmesc si felicitari inca o data!
    Maya,Israel

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!