miercuri, 7 ianuarie 2009

Sarmalele mele

Eu am facut sarmalele cu 1 saptamana inainte de Craciun apoi le-am congelat si inainte de Craciun cu 1 zi le-am scos si le-am pus la fiert.
Am folosit urmatoarea reteta:
Avem nevoie de:
-3 verze murate
-1 kg carne de porc
-300 g carne de vita
-500 g ceapa
-200 g orez
-condimente: sare, piper
-bulion de casa (400 ml) (sau pasta de tomate)
-15 g boia
-250 g untura
-1 lingurita cimbru
-3 frunze dafin
-1 lingurita zahar
Cum procedam:
-amestecam toate ingredientele mai putin bulionul si umplem frunzele de varza. Le facem pe cum dorim de mari,mici,cum vreti voi!
Se fierb pana se fierbe orezul, cam 1 h in apa amestecata cu bulion, dafin,condimente.
Este foarte buns a puneti putin bulion sau apsta de tomate, ii da o aroma deosebita.
Noi servim cu smantana.
Alta reteta gasitit aici:
http://veronicascakes.blogspot.com/2008/04/sarmale.html
Multe retete de sarmale gasiti aici:
http://veronica.forumhit.ro/sarmale-f60/




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti scrie aici!