joi, 13 martie 2008

Tort cu buchet de trandafiri





Ingrediente:
Blat simplu din 6 oua, 6 lg zahar, 6 lg faian, 1 praf copt, 2 linguri ulei.am copt 2 blaturi si apoi le-am taiat in 2 fiecare
Crema:
-1 cutie de finetti
-800 g frisca
Se varsa frisca intr-un bol, apoi se pune ciocolata finetti si se bate cu mixerul pana sta bat, adica foarte tare.
Siropul:

-se caramelizeaza 3 linguri de zahar, se tine pe foc pana se topeste, apoi se adauga 1 cana cu apa. S elasa pe foc pana se topeste zaharul uniform in apa. Se lasa la racit. Cu acest sirop se insiropeaza blaturile.
Asamblare:
-blat insiropat, crema,blat insiropat crema,blat insiropat.
Glazura de ciocolata alba:
Se topesc la microunde 5 cicolati albe cu o cana cu lapte mica 3 minute. Apoi se amesteca bine ca la maioneza, adica repede....pana obtinem ceva omogen. Ciocolata o varsam racita peste tort, deci numai deasupra tortului. Se acopera prima data se pune la rece 30 minute dupa care se mai pune un strat si iarasi se da la rece. Facem asta pentru ca cioclata sa se fixeze mai bine.
Roata tortului o acoperim un un strat de frisca iar apoi decoram cu frisca.
Deasupra am ornat cu flori din pasta de lapte praf
















8 comentarii:

  1. La multi ani!!bunici tale, multa sanatate si bucurie.
    Ce dor imi e si mi-e de bunicutza mea...a mea are 83 si e o bunica cu suflet mare^-^ iubesc toate bunicutele dupa aceasta lume, inca -o data LA MULTI ANI!!!BUNICUT-O.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa sanatate bunicii dumneavoastra si La multi ani! Iar pentru dumneavoastra toata admiratia mea pentru ceea ce faceti. Cu respect si prietenie, Oana Tudor

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI pt bunica ta vero!!ii doresc sanate.e minunat ca la varsta asta sa mai avem inca bunicii langa noi.Stefan Peter e un norocos sa-si cunoasca strabunica!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani bunicii tale si multa sanatate !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place la nebunie sa fac torturi si as vrea si eu sa ii spun la mult ni bunicii tale si imi pare tare rau ca nu am putut sa ii las mai repedeun comentariu iti multumecs pentru retete si pentru idei (dc vrei sa mai vb sergiu_smecher_2008 id de mess) pa

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! In primul rand as dori sa iti spun cat de mult te apreciez pentru tot ceea ce faci!!! In al doilea rand am o mare intrebare: Intr-una din pozele de mai sus este tortul asezat pe un fel de grilaj, presupun pentru a se scurge excesul de crema, care curge pe langa, probabil, intrebarea este: cum il transferi de pe acel grilaj pe farfurie?

    Mersi!pa.pa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte simplu! Cu mainile. Iti trebuie indemanare si exercitiu!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!