miercuri, 14 noiembrie 2007

Ecler - aperitiv





Facem asa:
-punem la fiert 120 ml lapte cu 100 ml apa ,un strop de sare si 125 g unt;
-am adaugat 1 lingura de zahar iar cand a fiert, am stins focul si am adaugat 5 linguri 1/2 de faina,amestecand continuu;
-punem compozitia la racit;
-cand s-a racit aluatul am pus 3 oua (punem pe rand ouale,  depinde cat sunt de mari....compozitia nu trebuie sa curga), pe rand amestecand cu mixerul, pana s-au incorporat bine, dupa care am pus aluatul in tava formand bastonase de 5 cm.
-se coc cam 20 min la 200 grade, pe hartie de copt, deci foc iute (va uitati pe usa aragazului) dar nu  o deschideti  ca se vor lasa. Daca se lasa dupa ce le-ati scos inseamna ca nu s-au copt destul.
-eu in tava le-am spritat cu punga, pe hartie de copt
Ele trebuie sa se umfle si sa raman asa.
-Le putem umple cu diferite compozitii. Amestecam branza dulce cu branza almette cu gust de hrean, 1 lingura smantana, marat toacat fin. Compozitia o facem sa fie nici groasa nici subtire. Bagam compozitia intr-o punga ii face o gaura mai groasa si spritam pe eclerul taiat in doua.
-se poate amesteca cu pateu si branza dulce + branza sarata, sau ce vreti voi.....
- se pot face rotunde, rozete..

Un comentariu:

  1. Vero,cam cate coji ies din cantitatea asta la dimensiunea la care le-ai facut tu?

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!