sâmbătă, 29 august 2009

Savarine


Am facut niste savarine pe care le-am copt in tava de muffins. au iesit dintr-o portie 18 bucati.
Avem nevoie de:
-6 oua, 7 linguri zahar, 7-8 linguri pesmet alb
Cum procedam:
Se separa ouale, se amesteca galbenusurile cu zahar, cu mixerul, pana se topeste zaharul, se bat albusurile spuma tare, dupa care se amesteca cu galbenusurile si cu pesmetul. Se coc savarinele in forme de tabla, sau in tavi de briose ca e mult mai comod. Cand s-au racit, se insiropeaza, dupa care se umplu cu frisca. Din aceasta compozitie rezulta 18 - 20 bucati.
Sirop: 200 ml apa200 g zahar, 2 fiole esenta rom.
Pentru ornat foloseste 500 ml frisca si dulceata deasupra dupa preferinte.
Eu am pus cirese.


Foarte gustoase si ...de casa!

2 comentarii:

  1. O ce mult n-e plac gombouti cu prune!vai pot servi unul?nu am facut recent(santierul si problemele lui!)se pot oare Veronica pune prune la congelator?si sa folosesc la gombouti?
    La mine pe blog te asteapta un premiu deulce cu ciocolata si zahar!te rog sa-l ridici!te pup si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!