duminică, 1 februarie 2009

Foi de napolitan umplute cu nuca




Avem nevoie de:
-2 foi de napolitane
Crema:
-200gr nuca
-100 gr zahar
-4 galbenusuri
-250 gr unt
Caramel:
-200gr zahar
Cum procedam:
Strivim nuca cu suciotarea sau macinam doar o parte si o parte o rupem bucatele. Se topeste untul in cratita, la bain marie apoi se adauga zaharul si urmeaza galbenusele. Se amesteca totul bine pana se ingroasa.Se adauga nuca si lasam deoaparte. Topim 200 g zahar in alta oala si turnam peste compozitia cu nuca, amestecand bine. Ea se va ingrosa treptat. Asa fierbinte o punem pe o foaie de napolitan apoi peste punem repede ce-a de-a doua foaie de napolitan si PRESAM BINE.
Putem pune ceva greutate peste, o tava si peste punem ceva greu: un borcan cu ceva sau vedeti voi!







6 comentarii:

  1. Îmi plac foarte mult napolitanele astea!Multumesc pentru reteta!

    De ziua ta,îti doresc toate cele bune,o viata împlinita,sanatate si fericire maxima!

    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super! Mi-ai adus aminte de ele!
    Te astept pe blogul meu sa iei leapsa!

    RăspundețiȘtergere
  3. azi fac napolitate. clar! Nu stiam ce voi gasi pe siteul asta, dar ar trebui sa ai un avertisment la inceput: interzis persoanelor flamande. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am facut crema aceasta si mi-a iesit super ...bine ca am exagerat cu creama si am pus-o in 2 straturi ...(3straturi de foi ) si e super dulce ...:)

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!