miercuri, 5 decembrie 2007

Baton de ciocolata (ciocolata de casa)





Avem nevoie de:
-250 g lapte praf
-400 g zahar
-100 ml apa
-50 g cacao
-100 g unt
-nuci, alune, stafide, ce doriti
Cum procedam:
Se pune pe foc zaharul, apa, untul si cacao. Se lasa sa deie cateva clocote. Se ia de pe foc dupa care se pune laptele praf si se amesetca pana se omogenizeaza. Se toarna in tava in care am pus folie transparenta ca sa putem scoate mai usor batonul si se da la rece.


Un comentariu:

  1. Buna! Super reteta acestui baton, astept s-o incerc si eu... . Abia am descoperit blogul dvs si imi place tare mult!! E ok dak dau link-ul si altor prietene, nu?
    Inca ceva, reteta la curcanul umplut, facut de mama dvs, sau pui umplut la cuptor, nu aveti? M-am uitat pe aici dar nu am vazut.
    Oricum, ce am vazut eu pana acum e super, frumos ornat si delicios, nu ma indoiesc...

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!