duminică, 29 iunie 2008

Tort Trenulet

Pentru ca azi este sarbatoare: Sf. Petru si Pavel, noi il sarbatorim pe fiul nostru Stefan Peter.
Pentru azi i-am pregatit un tort trenulet compus din blat galben din din 10 oua de casa,crema de zmeura facuta din 2 plicuri de creme yogoo de zmeura, 1 smantana milli grasa, 300 ml frisca batuta,2 plicuri de gelatina granulata, 2 caserole de zmeura proaspata.
L-am taiat in doua, l-am umplut tot, l-am lasat la frigider 5 ore sa se intareasca crema, dupa care l-am taiat in asa fel incat sa formez un trenulet.
 L-am acoperit cu frisca colorata, biscuiti, bombonele, 2 briose, un cornet din care am scobit inghetata si l-am lasat la uscat:))
Crema este  una diplomat, o gasiti in index la tortul diplomat cu portocale.
Componentele le vedeti in imagini.

 











3 comentarii:

Poti scrie aici!