joi, 5 august 2010

Paste cu fasole rosie si ciuperci

Reteta este de AICI

Avem nevoie de:
- o punga de paste: melci, spirale (eu am amestecat cous cous cu niste melci)
- 1 cutie de ciuperci
 - 1 cutie de fasole rosie
 - 1 ceapa
 - 500 g bulion (eu am pus pasta de tomate, 4 linguri pasta si restul apa)
 - ulei pt calit
 - sare, piper
 - 1 catel usturoi
- putin patrunjel verde
Cum procedam:
 - fierbem paste in papa cu sare. Intotdeuna turnam pastele in apa care deja clocoteste!
 - tocam ceapa marunt, am adaugat si ustutoiul
 - scurgem de zeama fasolea rosie si ciupercile. Ciupercile le-am tocat marunt
 - peste ceapa si usturoiul, se aduga  ciupercile si mai calim putin
 - apoi adaugam fasolea rosie
 - paste  fierte 15 minute le trecem printr-un jet de apa rece
 - se adauga pasta de tomate, condimentele
 - am dizolvat 2 lingurite de faina in putin lapte si am adaugat in sosul care fierbea pe foc, am amestecat pana s-a ingrosat putin.
-adaugam patrunjelul verde tocat

imagini:


 

 

 

 

 

 

Daca dorim putem servi cu carne de pui:


Sau putem rupe carnea de pui si pune in paste:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti scrie aici!