joi, 7 august 2014

Gomboti cu prune







Avem nevoie de:
-1 kg de cartofi
-2 oua
- 1 lingurita zahar
-1 lingurita de sare
-2 lingurite de ulei
-350 gr faina
- 1 kg de prune (eu am folosit prune din compot tari)
-scortisoara dupa gust
- 1 pachet de pesmet
-zahar dupa gust(o parte vine in prune cu scortiosoara amestecat iar cealalta parte in pesmet)
Cum procedam:
-fierbem cartofii ca pentru piure,ii zdrobim si ii lasam la racit
-adaugam in cartofi ouale,zaharul, sarea,uleiul,faina.Amestecam totul pana se omogenizeza.
-prunele le punem cu zaharul si scortioara 30 minute sa steie
apoi luam din aluat,intindem,bagam o pruna,si invelim inapoi.Neajutam cu faina alaturi ca sa nu se lipesaca de degete.
-introducem galuste in oala in care clocoteste apa cu sare.Dupa ce se ridica sus le mai lasam 3 minute sa fiarba. Apoi le scoatem cu o paleta si le tavalim pe rand in pesmet cu zahar.Pesmetul l-am calit putin inainte pe foc 2-3 minute.
Le-am servit cu peste cu zahar amestecate si cu smantana.

4 comentarii:

  1. Imi place este foarte buna.Are un gust interesant,nou,dar este foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. excelnta reteta cum facea mama acasa, simpla de realizat si la obiect.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru reteta,felicitari si asteptam si alte retete la fel de delicioase...poop

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!