miercuri, 28 noiembrie 2007

Muffins cu gem de gutui

Ingrediente:

-100 g unt
-300 g zahar
-4 oua
-600 g faina ( eu pun cam 500-550 in functie de cum vad aluatul)
-1 praf de copt ( eu am folosit faina care creste singura deci nu l-am mai pus)
-esenta de vanilie (fiola)
-coaja rasa de la o lamaie
-240 ml iaurt
-dulceata de gutui sau de care vreti voi.
Cantitatea este pentru 2 tavi cu cate 12 forme
Cum procedam:

-Se freaca untul cu zaharul pana devine o pasta usoara si pufoasa. Asa spune reteta dar eu nu am asteptat atat ci am lasat mixerul la viteza a 3 pana s-a topit putin zaharul.
-Se adauga apoi pe rand ouale se se amesteca in continuare bine de tot.Se pune si coaja de la lamaie si esenta.
-Se pune faina si se amesteca cu lingura. Dupa ce ai pus toata cantitatea de faina abia mai poti sa amesteci.
-Se pune iaurtul dar se amesteca numai cat sa se umezeasca pasta deja formata. Nu trebuie amestecat prea mult.
-Se pune apoi cu punga de decorat in formele de hartie din tava. In altele am pus o lingurita de dulceata de gutui.
-Se coc aprox 20. Preferabil e ca intai sa fie un pic mai tare focul pentru a le permita sa se umfle iar apoi se da mai incet si sa lasa sa se coaca bine.
-cand se scot se racesc si se pudreaza cu zahar pudra.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti scrie aici!