joi, 20 martie 2008

Chiftele din conopida










Ingrediente:
-1 conopida
-2 felii de paine
-sare, piper, praf de supa (daca vreti)
-2 cepe verzi
-3 oua
-pesmet
-ulei
Cum procedam:
Conopida (desfacuta bucatele)se fierbe in apa cu sare si cu putin lapte Apoi se paseaza si se amesteca cu restul ingredientelor.Eu am bagat la tocator ceapa verde, apoi am calit-o putin de tot si am pus-o in vas peste conopida pasata. Apoi am adaugat cele 2 felii de paine inmoiate,oule batute, sare,piper. Daca compozitia e prea moale puneti 4 linguri de pesmet. Eu am pus 5 linguri:)). Se formeaza chiftele mari, se dau prin pesmet si se prajesc in ulei incins. Se apoi pe hartie absorbanta Se pot servi asa simplu cu muraturi sau langa friptura chiar alaturi de cartofi...ce vreti voi! Am incercat sa fac o chifteluta rotunda mica sa vad ce tinuta are si pe viitor am sa fac la bufet suedez,la diferite ocazii si asa ceva.

Un comentariu:

Poti scrie aici!