duminică, 7 februarie 2010

Budinca cu ciocolata si vanilie

Retete de budinci dulci gsiti AICI

Ingrediente:



-1 budinca de vanilie

-1 budinca de cioco

-1 lintru lapte

-6 linguri zahar

-toping de fructe de padure


Cum procedam:


Se prepara budincile asa cum scrie pe plic. Eu le-am facut aprope odata, sa fie fierbinti. M-am miscat foarte repede.

Ne pregatim 2 boluri rotunde si adanci....in functie de cel model vrem noi sa iasa budinca, asa vase folosim.

Cele 2 vase le clatim chiar inainte de-a turna budinca cu apa foarte rece.

Apoi punem cateva linguri de budinca galbena si apoi cea maro si tot asa.

Dam la frigider 5 ore dupa care le scoatem din frigider, le desprindem putin marginile cu degetele, dar usor.... si rasturnam pe farfuri.

Punem toping de fructe peste si infulecam fara oprire!














4 comentarii:

  1. budinca e un desert super care se face rapid si usor...si ne scapa de probleme cand n-avem desert pregatit.foarte interesanta ideea de prezentare.am facut si eu cu frisca si topping de capsuni :)) dar promit sa incerc si varianta ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm, imi place budinca, mai ales cea de ciocolata. Arata foarte bine in prezentare.

    Off-Topic: Ai o leapsa de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. O ce grozav!
    Veronica te asteapta la mine un premiu,te rog sa-l ridici!Pa,pa

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am stiut ca din doua plicuri de budinca poate iesi asa ceva... probabil ingredientul secret este un "car" de talent!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!