duminică, 15 ianuarie 2012

Prajitura Fulg de nea


Fulg de nea
Faceti clik pentru a mari poza
 
Punem in tava hartie cerata in care punem apoi o foaie de napolitana. Peste napolitana se pune un blat facut din:
Avem nevoie de:

-6 oua
-200g zahar
-200g nuca macinata
-5 biscuiti mari macinati
-1 linguri faina
-1 plic praf de copt

Cum facem:
Albusurile se bat spuma tare cu mixerul, apoi se pune si zaharul si continuam sa amestecam cu mixerul bine,se pun galbenusurile,nuca, biscuitii ,faina si praful de copt si amestecam cu mixerul. Compozitia se pune peste foaia de napolitana si se da la cuptor. Cand e gata se lasa la racit in tava, apoi se scoate, se pune cu napolitana ca baza si deasupra peste blat, crema de mai jos:
- 1 plic praf de budinca de vanilie, se fierbe cu 1/2 l lapte si 150 g zahar, se acopera cu folie alimentara ca sa nu faca coaja si se lasa la racit. Rece se amesteca cu un pachet de unt .
Crema se pune peste blat si peste crema un strat de frisca.







3 comentarii:

  1. Am inceput si eu sa fac prajituri cu nuca... tocmai am mai facut una insa nu am postat-o inca... Am sa incerc si reteta la fulg de nea!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult ideea:baza prajiturii ca foaie de napolitana peste care turnam blatul.Sigur trebuie s-o incerc,mai ales ca am multa nuca pe care inca nu am folosit-o.Doar ca va trebui sa inlocuiesc frisca.Ai mei cam fac mofturi in ultima vreme cand pun frisca,cred ca voi pune ghanache alb.

    RăspundețiȘtergere
  3. super prajitura ffffffffffffbuna si as dori reteta de tort rosa esti de nota 10 mersi mult

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!