joi, 6 martie 2008

Rulada Monica










Blatul:
pt rulada:
- 4 oua 100g zahar
-1plic zahar vanilat
- 1plic praf de copt
-100g faina
-25g amidon
- putina coaja de lamaie razuita
Crema:
-200 ml frisca lichida
-200 g branza de vaci dulce
-2-3 piersici compot
-esenta de piersici
Ornat:
-frisca
-fructe confiate,cirese
-bucatele ciocolata
Cum procedam:
Blat:
-se separa ouale,albusurile se bat spuma tare
-se adauga zaharul si bat din nou.apoi punem galbenusurile si amestecam
-urmeaza faina+praful de copt si amidonul si o incorporam usor cu o paleta
-se toarna amestecul in tava cu hartie de copt
- se baga la cuptor,la 185 grade.
-se ruleaza imediat ce am desprins hartia intr-un prosop
Crema:
-batem frisca, incorporam branza, batem in continuare, adaugam piersicile si esenta
-umplem rulada
-decoram cu crema ramasa
-dam la rece mimin 4 ore
-decoram cu frisca si cirese confiate + bucatele de ciocolata

4 comentarii:

  1. am facut si eu reteta asta dar cu visine.este delicioasa!
    nu ai pu gelatina deloc in crema de branza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Miha, asa de tepana statea branza cu frisca ca nu a necesitat gelatina.Trebuie batuta bine frisca cu 2 lg de smantana si zahar pudra...eu asa o fac la toate.

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. eu aici nu gasesc branza asa buna ca acasa,folosesc quark si asa scria in reteta,cu gelatina.

    imi place cum l-ai ornat.simplu si de efect.poate fur ideea pt o alta rulada.

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha, cu fructele astea, adica ciresele confiate se poate orna foarte frumos. eu de mult mi-am dorit sa ornez o rulada asa...
    Eu am cumparat de la selgros cutii de plastic cu cirese confiate ...ciresele sunt de mai multe culori, chiar si verzi, negre.

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!