sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Tehnica realizarii trandafirilor din pasta de lapte praf




Avem nevoie de:

 -miere
 -lapte praf fara adaos de zahar. Eu lucrez cu lapte praf Raraul. Avem nevoie si de folie trasparenta sau punga simpla.
Am folosit ustensile ca:






Pasta ne-o facem in functie de cati trandafiri dorim sa avem. Se framanta bine de tot


E prea moale, mai pun lapte praf. Pasta trebuie sa ne iasa potrivita, adica sa nu se lase petalele:


Intindem pasta intre folii cu sucitoarea:
Ne facem pupul:
Decumpam:

Incepem si intindem marginile cu ustensila de mai jos:
Incepem si lipim petalele:









26 de comentarii:

  1. multumesc ptr modul de lucru expus ptr realizarea de trandafiriptr decoratii tort.SARBATORI FERICITE SI LA MULTI ANI !!!!!!
    MIOARA DIN CERNAVODA

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!
    Esti super si deloc egoista in a dezvalui secrete ale retetelor tale.
    Salutari familiei tale in special printului tau :)
    Betty

    RăspundețiȘtergere
  3. vai esti fffffff priceputa am o singura intrebare cand ai comandat ustensilele ai platit si taxe de transport? pls pls raspundemi (sergiu_smecher_2008 in messenger pls pls)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sergiu, da se plateste curieratul.comanda vine din Sovata in cateva zile de cand o comanzi

    RăspundețiȘtergere
  5. ms mult pentru raspuns intre tinp am dap si un meil si am primit raspuns (am facut un tort dar am avut o problema cand am pus gelatina pe tort mi s-a ridicat frisca nu stiu de ce? poate ca era prea calda(?) dar nu conteaza asta tortul a iesit super gustos am pus cativa trandafiri din caremelele sugus am incercat sa vad daca imi ies si am fost un real succes multumesc pentru idei

    RăspundețiȘtergere
  6. te rog spune-mi si mie de unde ai luat piesele wilton, retetele tale sunt super

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. www.bbsuperimport.ro
    asta este adresa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim tare mult ca ne-ai descris si noua tehnica ta.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. cate flori se popt face dintr-o punga?pot folosi si alt lapte praf in afara de cel care il prezinti tu dar cu conditia sa nu contina zahar?

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc mult de tot pentru acest site.Si va felicit pentru talentul pe care il aveti.Imi place enorm de mult sa fac torturi dar ale mele nu sunt nici pe sfert asa reusite ca ale dumneavoastra.As dori foarte mult sa intru si eu in posesie unui set Wilton si v-as fi foarte recunoascatoare daca m-ati putea ajuta cu un sfat despre modul in care as putea reusi acest lucru.Va multumesc anticipat si va rog sa nu ignorati acest mesaj.Pentru mine este cu adevarat important sa imi raspundeti

    RăspundețiȘtergere
  12. am scris mai sus site-ul de unde se poate comanda:

    www.bbsuperimport.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari pentru indemanare. Foarte frumoase sunt florile facute de tine. Imi poti spune te rog din cantitatea de crema facuta de tine cati trandafiri se pot face?

    RăspundețiȘtergere
  14. buna. as vrea sa te intreb tu ce coloranti folosesti pentru a face trandafirii colorati? astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna generoasa si talentata gospodina,aceste minunatii de flori se si maminca sau numai se decoreaza cu ele? Se intaresc ca si trandafirii din zahar ars? As vrea sa incerec si eu sa fac ciitiva si sa si acopar tortul cu aceiasi pasta. Dar ma gindesc ca daca se usuca nu se mai poate taia. Am si alte retete de facut fondantul dar nu am incercat niciodata.Pup mult si la mai multe retete.

    RăspundețiȘtergere
  16. buna!sunt superbi trandafirii...nu styu daca as avea atata rabdare,dar tare mult mi-ar place sa pot face si eu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  17. felicitari pt tot!nu stiu daca voi reusi vrodata sa fac si eu asa ceva,dar am sa incerc...
    spune-mi,te rog,pe cei colorati cum ii faci...adica ce pui in ei si de unde cumperi ingredientul respectiv? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  18. colorantii se cumpara de unde gasesti. eu folosesc coloranti wilton si i-am primit din America.

    RăspundețiȘtergere
  19. bingo!mi-am dat seama de ce ma supara pasta de lapte praf!laptele avea adaos de zahar!!!felicitari pt ceea ce faci!!!sunt superbe!!!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!