miercuri, 9 aprilie 2008

Paste gratinate cu ciuperci

Asa arata pastele de casa:


Ingrediente:
-350 g (eu am folist paste facute de casa,late) spirale, tuburi
-1 cutie ciuperci din conserva
-condimente
-500 ml lapte (300 ml pentru oua si 200 ml punem in sos)
-200 ml apa (punem in sos)
-150 g branza telemea
-150 g pesmet
-150 g unt pentru sos
-margarina pentru uns tava yena
-2 cepe medii(eu am pus si morcov fiert ca am avut)
-1 lingura faina
-patrunjel verde tocat
-3 oua intregi
Cum procedam:
-punem la fiert pastele in papa cu sare
-calim ceapa tocata marunt
-adaugam ciupercile, amestecam bine
-punem condimentele
-Dizolvam faina in 200 gr lapte si adaugam si 200 ml apa). Amestecam totul si lasam sa fiarba 5 minute
-adaugam patrunjelul tocat marunt
-adaugam untul bucatele(ii da uh gust deosebit)
Asamblare:
-ungem tava cu margarina
-punem un strat de paste
-urmeaza sosul
peste sos punem pesmet
-paste
-sos
-pesmet
-paste
-branza telemea bucatele
-ouale batute cu 300 ml lapte lapte lapte
-se da la cuptor 20 minute pana se rumeneste

pofta buna!



























3 comentarii:

  1. It is really outstanding, your blog! I did not even want to leave the web page because everything is arranged so perfectly well and the content is so interesting that it attracts everyone’s attention. Thank you very much for such a great pleasure and interest! I’ve already made your blog a part of my favorite links and will visit it many more times.

    RăspundețiȘtergere
  2. vero, ce minunatie ai facut aici!! nu detaliezi? :)

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!