duminică, 25 noiembrie 2007

Rulade din carne tocata










-Aceasta reteta ma facut-o si alta data cu carnat de casa, cremvursti fiert si ciuperci+oua+branza


Ingrediente:
-este o compozitie de chiftele formata din:
-2 cartofi cruzi razuiti
- paine 2 felii de franzela
-2 oua crude
- 500 g carne macinata de vita sau amestec
-sare,piper
Aceasta e compozitia pentru o singura rulada.
Umplutura pentru ambele rulade:
-ardei gras rosu si galben
-br- 3 oua fierte, razalite
-patrunjel tocat fin
-ceapa tocata fin
-branza feta
-o cutie ciuperci-condimente
-2 fire cabanos
Cum procedam:

-Intindeti compozitia de chiftele pe folie de aluminiu si faceti un dreptunghi, puneti gogosarii taiati bucatele mici, feta chesse(branza sarata de oaie sau vaca) taiata tot cubulete,ouale taiate cu cutitul marunt si cu ajutorul foliei rulati rulada.
-in tava de copt am pus 1 cana de apa
-am copt 2 rulade odata cealalta fiind umpluta cu ciuperci si cabanos.
Reteta este pentru 1 rulada. Daca vreti mai multe rulade mai adaugati in plus ingrediente.
-se introduce la cutor la 180 grade pentru1 ora si 10 minute.
Dupa aceea se scoate din cuptor,se inlatura folia si se mai lasa 15 min la rumenit. Se poate folosi ca aperitiv rece sau cald.

2 comentarii:

  1. ciao veronica esti super tare am vazut toate bunatatile pe care le faci complimente mele As vrea sa stiu si eu de unde cumperi accesoriile Wilton pt ornat torturi si daca ai putea sa-mi dai un nr de telefon unde sa contactez furnizorul tau multumesc.Apropo ai un baietel super incodata BRAVO!!!!!!!! astept raspuns ciao

    RăspundețiȘtergere
  2. de aici poti cumpara:

    www.bbsuperimport.ro

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!