marți, 14 iunie 2011

Prajitura cu cirese




Eu am facut portie dubla si am copt in tava mare. A iesit prea inalta, nu mi-a placut asa, dar e foarte gustoasa.
Avem nevoie de:

-6 oua
-6oo gr faina
-12 linguri ulei
-300 gr zahar
-225 ml lapte
-1 plic praf de copt
-500gr cirese
-1 plic budinca (zahar + 1/2 lapte)
- 2 linguri amidon de porumb

Cum facem:

Ouale se bat bine cu zaharul, apoi se adauga uleiul si se continua baterea pana ce compozitia devine cremoasa.
Se adauga 1/2 din cantitatea de lapte, se omogenizeaza apoi se pune 1/2 din faina care a fost amestecata cu praful de copt dupa care se pune si restul de lapte si cealalta parte de faina.
Compozitia omogenizata bine se rastoarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt se aseaza deasupra ciresele desamburite si tavalite prin amidon si se coace la foc potrivit.
Se scoate din cuptor, dupa ce se raceste putin se toarne budinca pe care o preparam dupa intructiunile de pe plic. Budinca o turnam in trepte...putin cate putin, intindem, iarasi turnam si tot asa pana terminam compozitia. Deasupra se pune kk de ciocolata sau ciocolata rasa.
Se astepta pana se intareste budinca putin si apoi se taie patrate.








5 comentarii:

  1. Hm arata tare bine si daca este foarte inalta! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmmmmm...arata tare bine!!! cred ca o sa incerc si eu!!multumesc si pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Veronica ... merge struna prajitura cu Provocarea Dulce Romanie ! Poate te inspira unul din ingrediente.. ciresele si menta si ne bucuri prin prezenta. Pupici si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place combinatia si arata super prajiturica :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine,ma gandesc ce buna este.

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!