miercuri, 6 februarie 2008

Ciuperci umplute la tava










-reteta luata de la Ginette
Avem nevoie de:
-1 kg de ciuperci proaspete
-2 cepe
-1 legatura de patrunjel verde
-130 ml smantana grasa
-3 linguri de pesmet
-200 g cascaval ras
-sare,piper
-ulei
Se spala ciupercile, eu le-am si scobit. Tocam marunt piciorusele si ce a rezultat din scobit,tocam cepele si le punem impreuna la calit in foarte putin ulei. Apoi adaugam patrunjelul,urmeaza smantana,condimentele. Lasam pana scad putin,la sfarsit adaugam pesmetul.Umplem ciupercile cu aceasta compozitia si punem in tava de yena. Radem cascaval deasupra si dam la cuptor unde lasam cat vrem sa fie de rumenit. Eu la inceput am pus ciupercile in tava normala in care am pus hartie de copt apoi le-am mutat in tava de yena dreptunghiulara deoarece vroiam sa fie lipite una de alta sa se prinda mai bine cascavalul.

Un comentariu:

  1. Ne-am inspirat de aici si ne-am gatit si noi reteta de ciuperci umplute. A iesit minunat si ne-a placut foarte mult! Multumim de idee! Ida & Dan

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!