sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Budinca de varza cu carnat si mamaliguta

Avem nevoie de:

-1 varza dulce (am pus 1 si 1/2)
-400 g carnati (am pus cabanos afumat)
-2 linguri bulion (eu am pus 1 cana mare)
-3 oua
-1 lingura unt sau untura(eu am pus untura)
-2 linguri pesmet pentru tapetat tava
-sare, piper, sau alte condimente, cibru, maghiran dupa gust

Cum procedam:

Curatam varza si o tocam feliuta, punem un pic de sare in ea, si o inabusim cu uleiul si 1/2 cana cu apa. Cand varza s-a inmuiat, adugam bulionul si o scadem bine pe foc, amestecand sa nu se prinda de cratita.Condimentam varza dupa gust, cu cimbru, maghiran sau piper.Dam varza la racit. Separam albusurile de galbenusuri. Batem abusurile spuma, adugam galbenusurile, apoi amestecam cu varza racita. Intr-o tava unsa cu unt sau unsoare si tapetata cu pesmet, asezam in straturi compozitia cu varza si carnatii. Coacem budinca timp de 20 min. in cuptorul preancalzit, api o scoatem si o desprindem de margini folosind un cutit. Calduta se rastoarna pe un platou, taiem felii groase si o servim alaturi de mamaliguta si ardei iute.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti scrie aici!