joi, 29 noiembrie 2007

Frunze si trandafiri din pasta de lapte praf

-m-am hotarat ieri sa fac si niste frunze si pentru ca mi-a mai rams pasta am facut un trandafir mai maricel care vedeti mai jos cum l-am uscat:

-la frunze am folosit ustensilele de mai jos:


-am intins pasta cu suciotarea intre 2 folii:

-am decupat cu forma speciala si am imbracat trandafirasii facuti acum catev zile, sa nu le fie frig:
-cu forma asta de taiat, am taiat frunzele. Am si forma speciala dar mi s-a parut prea mica si aveam nevoie de frunze mai mari:

-aceasta este forma speciala de decupat frunze:

-iaca frunzele:





trandafirul l-am pus cu susul-n-jos ca sa se usuce petalele ca erau mari:




3 comentarii:

  1. SUPER !!!! O minunatie, esti foarte talentata, sper sa-mi reuseasca si mie. Poate laptele de la dr. Oetker nu e bun. De unde ai cumparat ustensilele pentru trandafirasi si colorantii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    multumesc de aprecieri. Se poate si mai bine.
    ustensilele si colorantii le am de la o prietena din SUA. Ele se pot cumpaar acum si la noi de pe www.bbsuperimport.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Vera. Mai ce frumos ai ornat blog-ul !!!!

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!