joi, 3 aprilie 2008

Pizza

Avem nevoie de:
Pentru aluat(reteta pentru masina de paine)
-500 g faina
-1 plic drojdie uscata
-3 linguri ulei
-260 ml apa
-1 lingurita sare
1 lingurita zahar
Pentru sos:
-400 g carne tocata
-oregano
-sare,piper
-masline
-1 cutie porumb conserva
-150 g sunca york
-350 g cascaval ras(nu va zgarciti la cascaval ca, cu putin nu iese bun)
-bulion de casa 400 ml
-2 linguri faina
-1 ceapa mare

PIZZA

-aici am pus apa cu uleiul urmaNd reteta de aluat de pizza din retetarul masinii de paine

-apoi am pus faina(am folosit faian semialba)
-in mijloc am pus drojdia si am inchis aparatul pentru facut aluat de pizza
-intre timp am pregatit sosul:am calit ceapa

-am stins-o cu bulion de casa
-am adaugat carnea tocata
-atat bulion am pus la tot sosul

-faina dizolvata in apa
-am adaugat faiana apoi am pus patrunjel verde tocat
-am completat cu bulion
-aici aluatul gata framantat si dospit
-l-am in tins in tava de la aragaz
-am pus sosul peste aluat apoi am avut ceva sunca york,am pus-o si pe aceea

-am pus o conserva de porumb
-am data la cuptro 15 minute, pana se desprind marginile de tava, apoi am scos-o si am completat cu cascaval ras si masline si a mai dat la cuptor 5 minute sa se rumeneasca frumos
-aici gata:
-am lasat-o putin sa se raceasca dupa care am portionat-o cu scula asta

-inca o poza:
-mai aproape:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti scrie aici!